Zona dvs de ardere a grăsimilor,

Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Dacă obiectivul dvs. Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. Pași Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor folosind formula. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde vă este zona de ardere a grăsimilor.

Arderea grasimii

Mai întâi, determinați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scadeți vârsta de la dacă sunteți bărbat; Dacă ești femeie, scade-ți vârsta de la Cumpărați sau utilizați un monitor de ritm cardiac. Există multe tipuri de aparate de monitorizare a ritmului cardiac - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar montate pe barele portabile ale unor aparate de exerciții cu ritm cardiac. Monitorul ritmului cardiac vă poate ajuta să știți exact care este ritmul cardiac și, în funcție de vârstă, înălțime și greutate, vă poate determina și zona de ardere a grăsimilor.

Muzică Terapeutică - CONECTEAZA-TE CU ADEVARUL TAU LAUNTRIC - 432hz + 639hz

Folosind un monitor de ritm cardiac, veți ști mai exact despre zona de ardere a grăsimilor. Deoarece monitorul ritmului cardiac vă calculează ritmul cardiac în timp ce faceți mișcare și folosește informații reale despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

  • Ruby pierde greutatea
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  • Zona dvs. de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate
  • Cap 1 Determinați zona dvs.
  • Cât de eficiente sunt arzătoarele grase

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată constată că nu au exercitat atât de mult cât cred. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Un monitor de ritm cardiac pentru brățară este mai precis decât un ceas sau o curea pentru piept. Dar sunt și mai scumpe.

zona dvs de ardere a grăsimilor balet slimming

Verificați cantitatea maximă de oxigen. Testul de oxigen maxim volumul pe timp, cantitatea de oxigen și maxim va înregistra cu exactitate cât de bine se poate evapora corpul dumneavoastră și îl poate folosi în timpul exercițiului.

Fresh articles

Acest test necesită participanților să meargă pe o bandă de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască pentru a măsura cantitatea de oxigen și carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește. Aceste informații pot fi folosite pentru a determina cât de aproape este ritmul cardiac atunci când ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor. Testul oxigenului maxim este, fără îndoială, una dintre cele mai fiabile și precise metode de testare pentru exerciții cardio.

zona dvs de ardere a grăsimilor chrissie emmerdale pierdere în greutate

Puteți testa nivelurile maxime de oxigen la săli de sport, unele laboratoare și clinici private. Folosiți testul de vorbire.

zona dvs de ardere a grăsimilor eco slim oficial

Aceasta este una dintre cele mai puțin tehnice dintre multele modalități de a determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de vorbire necesită să vorbiți pe tot parcursul exercițiului și pe baza respirației în care vă aflați, puteți determina dacă creșteți sau micșorați intensitatea exercițiului.

  • Pot să pierd grăsimea
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos
  • Pagina principala Ardeți grăsimile în bpm Descărcări, date utile Arderea grăsimilor simplificată De ce devine o obsesie arderea bpm a grăsimilor pentru atât de mulți oameni?
  • Zumba a ajutat o să pierzi în greutate

De exemplu, dacă vă simțiți respirația scurtă atunci când vorbiți, poate fi necesar să reduceți din nou intensitatea exercițiului.

Dacă poți vorbi confortabil, atunci nu vei exersa suficient.

zona dvs de ardere a grăsimilor pierdere în greutate durere obeză

Puteți spune o frază scurtă fără nicio problemă. Alegeți exerciții care cresc ritmul cardiac cu o combinație de intensitate ridicată, dar cu moderare pentru cele mai bune rezultate. Acest lucru este adevărat numai dacă obiectivul dvs. Combinați activități moderat intense și cădeați în zona dvs de ardere a grăsimilor de ardere a grăsimilor timp de aproximativ o jumătate de oră.

Zonele de ritm cardiac vizate

Activitățile pot include: mers pe jos lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, acest lucru va diferi de la persoană la persoană. În plus, alegeți câteva activități care cresc ritmul cardiac la intensitate mare. Deși acest lucru nu se află în zona de ardere a grăsimilor, puteți arde mai multe calorii și puteți crește nivelul de exercițiu care vă crește ritmul cardiac.

Asevedeași