Sprinturile arde grăsimile mai repede,

Care sunt beneficiile Sprintingului?

In continuare veti afla cum!

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari

Majoritatea antrenamentelor mele au loc in sala de gimnastica, dar cateodata am nevoie de o schimbare de peisaj. Sunt un sportiv, asa ca primul meu impuls este adesea sa-mi iau adidasii si sa gasesc o pista in aer liber. Ori de cate ori ma intreaba cineva ce fac pentru a-mi lucra partea inferioara a corpului, recomand antrenamentul cu sprinturi si sarituri.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Este o rutina de patru pasi care incorporeaza incredere, viteza si explozivitate, sprinturi pentru cardio si scari pentru forta. Antrenamentul imi permite sa ard o cantitate de calorii in timp ce construiesc viteza, puterea si conditionarea.

Care Este Exercitiul Nr. #1 Pentru Arderea Grasimii?

Indiferent daca luptati impotriva depresiei de dupa iarna sau cautati o scuza pentru a va bucura de soarele de vara, faceti-va rutina in aer liber deoarece aerul proaspat poate face minuni pentru starea dumneavoastra de spirit. Ca sa nu mai vorbim, aproape intotdeauna miroase mai bine decat in sala de gimnastica.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Daca sunteti nou in acest stil de antrenament, nu trebuie sa simtiti ca trebuie sa va fortati pana la capatul puterilor. Trebuie doar sa va concentrati asupra imbunatatirii antrenamentului de fiecare data cand il efectuati.

Puteti sa-l inlocuiti cu ziua obisnuita de leg day sau puteti sa-l adaugati la rutina obisnuita de cardio.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Fiecare alergare va acoperi o distanta de aproximativ 25 de metri aproximativ 80 de puteți pierde cu adevărat în greutate făcând zumba. Prima parte a antrenamentului — lovitura posteriorului cu picioarele — este exact ceea ce pare.

La o miscare usoara, cu impact redus, adu-ti piciorul liber in spatele tau pentru a lovi posteriorul usor.

  • Care Este Exercitiul Nr.
  • Care sunt beneficiile Sprintingului? - Sănătate -

Nu va faceti griji cu privire la viteza pe care trebuie sa o aveti; doar sprinturile arde grăsimile mai repede va concentrati pe obtinerea unei intinderi bunea unei incalziri corespunzatoare pentru a nu face intindere musculara. Efectuati aceasta intindere pentru 25 de metri. Alti 25 de metri alergare cu genunchii la piept.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Continuati pe pista, alternand picioarele. Din nou, nu trebuie sa va grabiti ci doar trebuie sa efectuati exercitiul corect; Intoarceti-va si repetati fara sa va odihniti.

CAUTA ARTICOL

Pentru a efectua un inchworm, incepeti intr-o pozitie in picioare, cu picioarele cativa centimetri distanta. Inclinati-va inainte, mentinandu-va genunchii drepti daca este posibil si asezati ambele maini pe pamant cu un picior in fata degetelor de la picioare.

Durata scurta 20min — 30min Intesitate ridicata antrenament interval Arde tone de calorii si iti creste rata metabolica pana la de ore dupa antrenament Miscari explozive sprinturi, etc Desi eu personal prefer antrenamentul cardio de intensitate ridicata este mult mai eficient si dureaza mai putiniti recomand sa incerci ambele tipuri, si sa vezi care ti se potriveste mai bine. Daca esti incepator si nu esti intr-o forma fizica buna, e mai bine sa incepi cu o intensitate scazuta, pana cand te simti in stare sa cresti intensitatea. Exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii Mai jos este o lista cu exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii: 1.

Ia-ti un moment sa te opresti aici in pozitia dublata, imbratisandu-ti picioarele si intinzandu-ti tendoanele picioarelor. In cele din urma, terminati-va incalzirea, facand pasi de mers pe jos cu o rasucire. Efectuati o cadere profunda, adugand genunchiul din spate pana la sol si rasuciti torsul spre piciorul din fata.

Unele pericole ale sprintului Ar putea fi tentant să ne gândim că doar alergătorii sprintează - dar vă puteți bucura de beneficiile sprintului cu aproape orice tip de exerciții cardiovasculare, de la ciclism la canotaj, patinaj în linie, înot, trepte de scări și chiar, într-un mod, dans.

Ar trebui sa simtiti intinderea in centrul dvs. Cand efectuati aceste exercitii, amintiti-va sa miscati muschii intr-o maniera rapida, exploziva, luand muschiul tinta dintr-o pozitie complet contractata pana la o pozitie complet extinsa, atunci cand este posibil. Aceste salturi mari sunt similare cu sariturile, dar mai puternice. Sariti pe piciorul drept, folosindu-l pentru a va conduce genunchiul stang si mana in sus.

Ai nevoie de motivatie? Hai sa lucram impreuna!

Lucrati pe un salt cat mai mare posibil si nu va deplasati neaparat inainte. Repetati cu picioarele alternative pentru 25 de metri. Apoi, intoarce-te si du-te in salturi lungi. Spre deosebire de salturile inalte, acestea ar trebui sa acopere cat mai mult teren posibil cu fiecare salt, ramanand scazut. Incepeti intr-o pozitie inclinata, cu bratele intinse in spatele dvs. Sariti in fata exploziv, apropiindu-va bratele pentru a oferi un impuls. Nu lasati capul sa se scufunde sub genunchi; nu este necesar sa mergem asa de jos.

Articole asemanatoare

Pe masura ce aterizati, incercati sa va miscati prin incaltaminte degetele de la sprinturile arde grăsimile mai repede. Efectuati-le pentru 25 de metri.

  • Выходит, они опустились и пренебрегли предупреждением, -- задумчиво произнес Хилвар -- Их распирало любопытство, как и .
  • Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari | Mihai Constantin

Finalizati circuitul plyo cu 20 de salturi. Cu picioarele apropiate, sariti cat mai inalt in aer, aduceti genunchii in sus pe masura ce va ridicati.

Incercati sa va atingeti genunchii cu mainile in fata pieptului, pentru a va asigura ca aduceti picioarele suficient de indepartate.

Aboneaza-te la newsletter

Luati o scurta pauza, apoi repetati acest circuit inca de doua ori. Intre sprinturi, luati timp suficient pentru a va recupera, astfel incat sa puteti da totul la urmatorul sprint. Sprinturile sunt o modalitate distractiva de a arde un numar mare de calorii intr-un timp scurt si va vor ajuta sa va modelati posteriorul si nu numai!

Cu toate acestea, in orice moment, orice pista cu cateva scari va functiona; va trebui doar sa mariti numarul de runde.

Impingeti-va calcaiul drept cand urcati pe treapta. Lasati corpul sa sara in sus, strangeti glutele in partea de sus a miscarii si schimbati pozitia picioarelor. Veniti in jos cu piciorul stang pe treapta si cu piciorul drept de pe pamant.

Asevedeași