Pierderea de grăsime în formă de pere

pierderea de grăsime în formă de pere

Pe măsură ce continuați să slăbiți, totuși, schimbarea în greutate va apărea și în alte locuri.

t5 arzătoarele de grăsime sunt în siguranță

Luați măsurători înainte și după pierderea în greutate pentru a vă ajuta să va arde cafeaua grăsime progresul. Cu un echilibru adecvat între dietă și exerciții fizice, puteți pierde în greutate, păstrați-l și creați definiție în partea superioară a corpului.

Identificare Caracteristicile formei de pere includ umeri îngustați și tendința de a depozita greutate suplimentară în partea inferioară a corpului.

pierdeți grăsimea asap

Forma de pară este pierderea de grăsime în formă de pere frecventă la femei, dar bărbații pot suporta și greutatea într-un model în formă de pară. Deși forma corpului și tendințele supraponderale sau obeze sunt foarte probabil genetice, obiceiurile dietetice și de exerciții fizice sunt primii vinovați în problemele de greutate.

diete de slabire in 7 zile

Factori Strategiile de slăbire și menținere a greutății respectă principiile de bază, indiferent de forma corpului. Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un echilibru caloric negativ.

CUM SĂ-ȚI PIERZI FORMA DE PERE - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

American Heart Associations vă recomandă să abordați gestionarea greutății determinând mai întâi cantitatea de calorii de care aveți nevoie pentru a vă sprijini obiectivul de greutate și nivelul de activitate fizică.

Stabiliți-vă obiectivul caloric, astfel încât să luați cu până la de calorii mai puține decât ardeți.

modalități de a pierde în greutate într o săptămână

Continuați să vă mențineți și să vă îmbunătățiți dieta și exercițiile fizice odată ce ați atins obiectivul de a preveni recâștigarea greutății pierdute. Potenţial Deși genele influențează puternic forma corpului tău, construirea tonului în partea superioară a corpului în timpul și după pierderea în greutate ajută la echilibrarea proporțiilor tale.

Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese.

Exercițiile de consolidare a forței care lucrează brațele și umerii ajută la lărgirea corpului superior și la construirea masei musculare slabe care arde calorii. Un regim cardiovascular intensiv face, de asemenea, o diferență, arzând mai multe calorii pentru a spori pierderea în greutate și a o menține.

Considerații Un corp în formă de pară vă poate prezenta un risc redus pentru probleme de sănătate legate de greutate, conform Rețelei de informații privind controlul greutății.

Excesul de grăsime din mijloc, o caracteristică comună a persoanelor în formă de măr, vă prezintă un risc mai mare de boli de inimă și diabet de tip 2, potrivit Institutului Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui.

Forma de pere înainte și după pierderea în greutate

Femeile care au o greutate mai mare în partea inferioară a corpului pot experimenta o schimbare în distribuția greutății după menopauză, luând mai mult o formă de măr.

Exercițiile fizice regulate și o dietă sănătoasă care să vă satisfacă nevoile calorice sunt necesare pentru a menține greutatea scăzută, indiferent de forma corpului.

mit tartamaz az eco slim

Mizați-vă pe o dietă bogată în fructe, legume, cereale integrale și produse lactate fără grăsimi. Consumați carne slabă și păsări de curte cu moderare și includeți pește în planul dvs.

66 kg pierdere în greutate

Petreceți 30 de minute până la o oră exercițiu în fiecare zi și continuați exercițiile de tonifiere pentru partea superioară a corpului.

Asevedeași