Greutatea punctului setat pierde, Mâncare intuitivă pentru a pierde în greutate: primul dvs. punct setat

greutatea punctului setat pierde

Fresh articles

Schimbarea punctului de setare Iată o idee nebună: În loc să lupți pentru a ajunge la un număr de pe scara care pare foarte greu de atins sau de întreținut, de ce să nu lași corpul tău să decidă singur ce vrea să cântărească?

Acest lucru ar putea părea radical - sau chiar înfricoșător - dacă te-ai luptat mult timp cu diete. Dar din ce în ce mai mult, experții sunt de acord cu ideea că fiecare corp are un punct dulce când vine vorba de greutate. Dacă v-ați străduit să pierdeți din nou aceleași 10 kilograme, adoptarea unei mentalități set-point ar putea să vă ajute să găsiți greutatea fericită reală a corpului și să rupeți definitiv ciclul de dietă. Și dacă trăiești cu obezitate, ți-ar putea oferi informații despre cum să obții cu succes o greutate mai sănătoasă - și durabil.

pierderea în greutate și respirația faturi sănătoase ard grăsimea corporală

Să aruncăm o dieta zidana asupra modului în care funcționează întregul lucru și a ceea ce ar putea însemna pentru dvs. Ce este teoria punctului setat? Se pare că fiecare corp are un punct dulce când vine vorba de greutate.

fatloss jimpness beauty asli dan palsu rezultatele pierderii în greutate c25k

Cu alte cuvinte? Corpul tău este obișnuit să primească o anumită cantitate de energie sub formă de calorii. Mănâncă puțin mai mult decât de obicei, din când în când, și te va compensa crescând temporar metabolismul.

Deci, ce pot face pentru a fi sănătos?

Mănâncă mai puțin și va face diferența prin arderea mai puține calorii în caz că ai nevoie de ele mai târziu, potrivit Centrului pentru Intervenții Clinice. Unele studii sugerează că punctele noastre de referință sunt bucle de feedback strânse care funcționează pentru a menține corpul într-un interval de 10 sau 15 lire sterline, în cadrul unei revizuiri din iulie înFCercetare.

Dar ideea unui așa-numit set point nu este, bine, așezată în piatră. Aceeași revizuire a remarcat și alte studii care au constatat că organismul se poate adapta la schimbările din mediul nostru - și se poate așeza într-o gamă nouă, adesea mai mare de greutate. Și un număr din ce în ce mai mare de experți consideră că aceasta este forța motrice din spatele căreia marea greutatea punctului setat pierde a oamenilor tind să-și recapete greutatea pierdută în timp, potrivit unei greutatea punctului setat pierde științifice din august înRecenzii endocrine.

Categorii Populare

Alte descoperiri confirmă acest lucru. Greutatea în care sistemul dvs. Efectul mediului înconjurător este deosebit de important, deoarece este modul în care punctul dvs. Dacă vă aflați într-un mediu care vă încurajează în mod constant să mâncați mai mult cum ar fi să lucrați la un birou în care gogoșarii sunt întotdeauna în camera de pauză sau să vă confruntați cu stresul cronic, puteți face ca greutatea să se îngrămădească - și să rămână, pe obezitate.

Coaliția de acțiune. Vestea bună uscător de suflare pentru a pierde în greutate că și opusul este adevărat.

Ce este teoria punctului setat?

Deși nu vă puteți controla ADN-ul, modificarea lentă și durabilă a mediului dvs. Cheia este să vă dați seama în ce tabără vă încadrați: chiar aveți nevoie să slăbiți sau sunteți deja în zona în care corpul dumneavoastră își dorește cu adevărat să fie?

Teoria punctelor stabilite afirmă că organismul își menține greutatea și compoziția corpului prin controale interne de reglementare. Conform acestei teorii populare, cu toții avem setări diferite care influențează greutatea corporală obișnuită. Teoria susține că unii oameni au un cadru mai ridicat, ceea ce înseamnă că planează în mod natural la o greutate mai mare, în timp ce alții au un punct setat scăzut, ceea ce îi menține la o greutate medie mai mică pentru înălțimea lor. Definiția teoriei punctului de setare Dacă v-ați confruntat vreodată cu provocarea de a menține o greutate mai mică după pierderea în greutate, este posibil să fiți familiarizați cu forțele din spatele unui set point intern. Definiția punctului de referință afirmă pur și simplu că corpurile noastre luptă pentru a menține un anumit interval de greutate, chiar dacă este mai mare decât recomandat de profesioniștii din domeniul sănătății.

Acceptarea intervalului dvs. Mai clar? În loc să luați indicii de greutate din normele culturale, începeți prin a analiza ceea ce experții consideră sănătos. După ce ați confirmat că greutatea dvs.

  • Care este teoria punctului de referinta pentru pierderea in greutate?
  • Pierderea în greutate de vârstă mijlocie
  • F1 polity pilot privind greutatea
  • Pierdere în greutate durere obeză

Mai ușor de spus decât de făcut,desigur. Dar scoaterea focalizării de pe numărul de pe scară devine adesea mai ușoară atunci când îți permiți să ai o relație mai sănătoasă cu mâncarea.

Este teoria punctului de referință un fapt sau un mit?

Gândiți-vă: mâncarea care este veselă, relaxată și nu stresantă, spune Fear. Asta ar putea însemna să te gândești mai puțin la ceea ce ar trebui sau nu să mănânci și să fii pur și simplu atent la apetitul tău. După ce Aamodt și-a urmărit greutatea sărind în sus și în jos de ani de zile, a decis să oprească dieta yo-yo și să mănânce în conformitate cu foamea ei.

  • Pierdere în greutate nou punct stabilit Cum să restabiliți greutatea corporală tipică
  • Pierdere în greutate din spate
  • Pierdere în greutate liban pa
  • Pierderea în greutate a corpului glasgow

Dar, odată ce presiunea a fost oprită, i s-a părut mai ușor să mănânce în conformitate cu ceea ce avea de fapt nevoie corpul ei. Pierderea în greutate nu a fost neapărat scopul lui Aamodt, dar a ajuns să piardă 10 kilograme.

Cum să vă resetați greutatea corporală tipică

Având încredere că corpul ei va face alegerile alimentare adecvate mai ușor de spus decât de făcut, recunoaște eaa ajuns să obțină o greutate mai mică fără prea mult efort. Aamodt subliniază repede că nu toți cei care încearcă abordarea ei vor pierde în greutate.

îndepărtați grăsimea din pleoapele în mod natural pierderea în greutate pe visanne

Dar dacă scara tendințelor în jos sau nu nu este cu adevărat importantă. Este faptul că adaptarea abordării tale la alimentație va schimba ceea ce înseamnă greutatea ta pentru tine. Chiar dacă nu vă simțiți mai ușor fizic, veți observa diferența emoțională.

Dacă îți dai permisiunea să mănânci ceea ce simți ca este prea copleșitor, o perioadă de încercare este o modalitate bună de a începe.

Înțelegerea diferenței poate ajuta să fie mai mult succes la a pierde sau de a menține greutatea corporală cu dieta și exercițiile fizice. Pe o scară mai largă, această perspectivă ar putea ajuta la rândul său, valul de epidemia de obezitate curent care a afectat mai mult de o treime dintre adulti si 17 la suta din copiii din Statele Unite înîn conformitate cu Centrele pentru Controlul si Prevenirea Bolilor.

Dar cum ar fi dacă ai înceta să fii atent timp de trei sau șase luni? Lectură conexă De ce mâncarea intuitivă este antidietă - și cum să începeți Schimbarea punctului de setare Găsirea greutății dvs.

Related Content

A fi foarte supraponderal sau obez înseamnă că corpul tău s-a instalat treptat într-un nou punct de referință mai mare, spune dr. Acest lucru poate face ca pierderea unei cantități semnificative de greutate să fie dificilă. Acest lucru vă poate face aproape imposibil să vă atingeți greutatea obiectivului - să nu mai vorbim să rămâneți acolo.

Luarea unor pași liniști și constanți vă poate ajuta corpul să se adapteze pentru a obține mai puține calorii, astfel încât să nu se simtă amenințat - și, în cele din urmă, face mai ușor să vă așezați la o greutate mai mică și mai sănătoasă. Și trebuie să fie consecventă, în decursul a cel puțin șase luni", spune dr. Asta înseamnă să vă îndepărtați de dietele de rezolvare rapidă care promit rezultate dramatice cât mai curând posibil.

retete pentru mancare de slabit modul în care boxerii își pierd greutatea

In schimb? Gândiți-vă la schimbări treptate și durabile pe care le puteți menține pe termen lung. Învață să mănânci conform indicațiilor corpului tău în loc de factori externi precum ora din zi sau anumite reguli, dobândește abilități pentru a-ți gestiona sentimentele fără să te bazezi pe alimente și să te bucuri de o mare varietate de alimente, recomandă Fear. Angajați-vă pentru activitatea fizică pe care o iubiți suficient pentru a o face și în mod regulat.

Definiția teoriei punctului de setare

Printre participanții la Registrul național de control al greutății NWCRo bază de date cu adulți din SUA care au pierdut cantități greutatea punctului setat pierde de greutate și au ținut-o oprită cel puțin un an, 90 la sută spun că fac exerciții fizice timp de o oră pe zi. Ultimul, dar nu cel din urmă? Țineți cont de greutatea dvs. Acest lucru poate ajuta la reducerea creșterii în greutate în mugur înainte ca corpul dvs. Lectură conexă Povești de succes pentru a pierde în greutate pentru a vă inspira propria călătorie sănătoasă Publicații.

Asevedeași