Creșterea în greutate pentru pierderea somnului. Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară - Spaţiu -

creșterea în greutate pentru pierderea somnului

Pagina principala Cum pierderea somnului duce la creșterea semnificativă în greutate Eve Van Cauter este directorul Centrului de Sănătate, Metabolism și Sănătate din cadrul Departamentului de Medicină de la Universitatea din Chicago.

Conexiunea dintre Somn si Dieta

Foto: Brett T. Majoritatea oamenilor știu că ar trebui să reducă caloriile și să facă mai mult efort pentru a reduce, dar există acum dovezi științifice semnificative că o altă componentă critică a controlului greutății este evitarea privării de somn, spun oamenii de știință din somn. A petrecut 15 ani studiind subiectul.

Privarea de somn afectează probabil fiecare proces din corp, spune ea. Omul este singurul mamifer care face acest lucru".

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

Cercetările ei și ale altora pot ajuta la explicarea de ce atât de mulți oameni care sunt lipsiți de somn în mod cronic sunt, de asemenea, supraponderali și ar putea face parte din motivul pentru care studenții somnoroși, noii părinți și lucrătorii în schimburi se împachetează pe kilograme. Per total, majoritatea caloriilor suplimentare provin din alimente bogate în grăsimi.

sci mx efecte secundare ale arzătorului de grăsime 2 săptămâni pierdere de grăsime cleanse

Cercetările au arătat că, atunci când participanții la studiu nu au dormit suficient timp de cinci zile, au consumat mai mulți carbohidrați și au câștigat aproape 2 kilograme în acel timp. O oră de trezire este afișată pe ușa unei camere în timp ce Eve Van Cauter pleacă după întâlnirea cu un participant la studiul diabetului de somn.

Cuvinte cheie de căutare

Alte cercetări arată că prea puțin somn joacă, de asemenea, ravagii cu celulele adipoase, ceea ce ar putea duce la creșterea în greutate și la diabetul de tip 2 și că asigurarea că dormi suficient va ajuta la combaterea unei predispoziții genetice pentru a câștiga în greutate.

Van Cauter spune că lipsa de somn afectează corpul în multe moduri diferite. De exemplu, activează o mică parte a hipotalamusului, regiunea creierului care este implicată și în reglarea apetitului.

În plus față de grelină și leptină, există mulți alți hormoni implicați în reglarea apetitului pe care privarea de somn le poate afecta, spune ea.

Acești hormoni promovează alimentația pentru plăcere, ceea ce se numește" consumul hedonic ".

Meditatie pentru pierderea in greutate

O altă descoperire recentă este că faptul de a nu dormi suficient reduce capacitatea celulelor grase de a răspunde corect la hormonul insulină, care este crucial pentru reglarea stocării și utilizării energiei, spune Van Cauter. În plus, insulina promovează eliberarea leptinei, deci dacă celulele adipoase sunt mai puțin sensibile la insulină, veți produce mai puțină leptină, ceea ce este asociat cu o creștere a consumului de alimente și creșterea în greutate, spune ea.

Insulina și leptina contribuie independent la aportul sau depozitarea grăsimilor, spune Matthew Brady, profesor asociat de medicină la Universitatea din Chicago și autor principal al studiului privind privarea de somn și celulele adipoase.

care arzător de grăsime este cel mai bun pentru mine brittany cartwright pierdere în greutate

Nevoile de somn variază, dar, în general, majoritatea adulților creșterea în greutate pentru pierderea somnului au nevoie de șapte până la nouă ore pe noapte, spune Van Cauter. Unii oameni pot face cu mai puțin, iar alții au nevoie de mai mult.

Cum afectează somnul supraponderalitatea?

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, nevoia lor de somn scade la aproximativ șapte până la opt ore pe noapte, spune ea. Cu toate acestea, mulți oameni nu știu exact cât de mult au nevoie de somn.

exemplu de obiective inteligente pentru pierderea în greutate pierde burta gras usor

Van Cauter recomandă să încercați să faceți față nevoilor dvs. În primele două zile, este posibil să dormi mai mult decât de obicei.

Somnul și greutatea – relația dintre ele

Astfel, îți vei plăti datoria de somn, spune ea. Apoi, când somnul tău s-a stabilizat, înregistrează cât dormi, plus sau minus 15 minute, spune ea.

Aceasta este nevoia sau capacitatea ta de somn.

Asevedeași