Câți kj pentru pierderea în greutate,

câți kj pentru pierderea în greutate

Capcana pentru scăderea în greutate sau câte calorii există într-un măr

Utilizarea Powermeter-ului dvs. E adevarat!

De exemplu, persoanele care sunt active fizic și au mai multă masa musculară pot consuma mult mai mulți carbohidrați decât cei care sunt imobili. Și, mai ales, mulți carbohidrați ar trebui să fie consumați de cei care fac o mulțime de exerciții cu intensitate ridicată. De exemplu, poate fi înălțător de haltere sau sprint alergare rapidă pe distanțe scurte. Sănătatea metabolică este, de asemenea, un factor foarte important. Când oamenii sunt diagnosticați cu sindrom metabolic, ei obțin prea mult grăsime sau chiar pot obține diabet de tip 2.

De exemplu, o plimbare de 1 oră care a generat kgJoule de muncă este egal de calorii sau aproximativ un bol de burrito Chipotle. Mergeți 5 ore și 3. Nu e de mirare că bicicliștii se gândesc întotdeauna la mâncare la plimbări lungi!

Câți kcal într-un singur măr, în funcție de culoare și varietate

Încă vrei să câștigi în bucătărie! Acest lucru înseamnă nu doar consumul de calorii suficiente, ci și suficient carbohidrați pentru a corespunde cerințelor mușchilor lor de lucru.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Gândiți-vă la carbohidrații pentru mușchii sportivilor ca la benzina cu octanie ridicată pentru un Ferrari. Fără tipul potrivit și cantitatea potrivită de gaz, niciuna dintre ele nu va merge repede pentru foarte mult timp.

carbune activ pentru slabit pret catena

Deci, cum poate un atlet să reușească să piardă în greutate dacă are nevoie să alimenteze plimbări grele? Cheia este să vă asigurați că sunt consumați suficienți carbohidrați și calorii în timpul și imediat după antrenament și apoi să reduceți caloriile în alte momente ale zilei.

pierderea în greutate atac de gută

Acest lucru vă va asigura că câți kj pentru pierderea în greutate sunteți bine, că depozitele de glicogen muscular sunt menținute și că sprijiniți creșterea și repararea mușchilor. Caloriile în alte momente ale zilei, cum ar fi gustările și cina, este locul în care ați dori să reduceți caloriile în acest caz.

pierderea în greutate după oprirea lui victoza

O modalitate excelentă de a face acest lucru este să mâncați o salată mare! De câte calorii ai nevoie?

  • Carne cu sos de făină 6, Pește în sos de roșii 6, Stridii 7 Ciuperci porcini uscate 7.
  • Utilizarea Powermeter-ului dvs. pentru pierderea în greutate

Cât ar trebui să reduceți pentru a slăbi? Pentru a determina câte calorii aveți nevoie pe zi, va trebui să vă calculați RMR Rata metabolică de odihnă. Acolo este BMR rata metabolică bazală intră.

pierdere de pierdere în greutate wordpress plugin

AF pentru persoanele sedentare, cum ar fi cele care lucrează la un birou, este de 1,2. Dar AF pentru un atlet extrem de activ poate ajunge la 1,9.

Câți carbohidrați ai nevoie pe zi în timp ce pierzi în greutate

Cu toate acestea, această AF nu este decât o estimare aproximativă și nu este la fel de precisă ca și utilizarea powermeterului pentru a măsura arderea caloriilor! Deci, atunci când obiectivul este de a pierde în greutate, vă sugerăm să vă calculați RMR folosind un calculator online, să îl multiplicați cu 1,2 AF pentru a ține cont de activitatea zilnică normală și apoi să adăugați cantitatea de kJ pe care o ardeți în timpul antrenamentului.

Cât de mult KJ puteți lua într-o zi?

Iată un exemplu.

Asevedeași