Ardeți grăsimea eficientă, Ardeți grăsimea eficient. Cum ardem grasimea din jurul taliei

Cea mai eficientă rutină de ardere a grăsimilor

Cum să reduci grăsimea de pe coapse și abdomen, Iata ceva ce iti va placea CU SIGURANTA…

Pagina principala Ardeți grăsimile eficient în 45 de minute Dacă am ocazia să mă relaxez puțin, nu-mi place să merg la sală, prefer să fac sport în natură și să aleg antrenamente rapide și eficiente. În acest articol, vă prezint o serie de exerciții care mișcă întregul corp, măresc ritmul cardiac, transpirația, care, în plus, nu necesită un instrument, deci nici acest lucru nu poate fi o scuză. Nu există o perioadă de odihnă între cele opt exerciții super intense, vă puteți relaxa doar un minut la sfârșit și poate veni următoarea doză.

Recomand trei ture pentru începători, cinci ture pentru piloții avansați și zece ture pentru cei super activi.

ardeți grăsimea eficientă utilizatorii de metale pierd greutatea

Înainte de fiecare antrenament, încălziți pe toată lumea bine și întindeți-l la final. Cu cele opt ture aproximativ. Ardem de calorii.

ardeți grăsimea eficientă pierderea de scădere a greutății non soy

Exercițiul 1: ghemuit dinamic Stai într-o întindere confortabilă și ghemuiește-te de treizeci de ori într-un ritm, astfel încât fesele să nu coboare sub linia genunchiului. În fiecare linie, concentrați-vă pe strângerea feselor și lucrarea coapselor. Suflați aerul cu o rată constantă pe măsură ce urcați. Exercițiul 2: Salt de fluture Ardeți grăsimea eficientă începe dintr-o poziție închisă și apoi sare într-o poziție întinsă și închide mâinile deasupra capului.

Odihnindu-se între abordări de care aveți nevoie de 30 - 50 de secunde La început, puteți relaxa 50 de secunde și, în timp, o scădere la 30 de secunde. Mai departe marți și sâmbătă până la 90 de minute.

Faceți și treizeci de repetări ale acestui lucru. Exercițiul 3: ghemuit într-o întindere largă Luați ardeți grăsimea eficientă poziție de plecare mai largă comparativ cu primul exercițiu. Rotiți picioarele spre exterior. Oriunde stă piciorul, genunchiul se va mișca, mâna pe șold.

Coborâți fesele cât mai adânc posibil, apoi dinamic, strângând fesele și coapsele, reveniți la poziția de plecare.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Repetați exercițiul de treizeci de ori. Exercițiul 4: Alergarea cu picioarele și mâinile alternante Acesta va fi din nou un exercițiu care sări. Aleargă cu mișcarea opusă mână-picior, cu o ridicare ridicată a genunchiului, în timp ce ai grijă de echilibru.

Efectuați un total de 50 de repetări. Exercițiul 5: Ghemuit în lateral în jumătate ghemuit Practica anterioară trebuie să fie obosită, așa că acum vine o practică statică.

Rămâneți cu genunchii ușor îndoiți, găsiți o poziție stabilă și apoi ridicați încet un picior în lateral în timp ce vă întindeți fesele. Faceți de repetări pe fiecare picior. Când efectuați exercițiul, țineți poziția, nu vă deplasați din ea și nu ieșiți din poziția pe jumătate ghemuit.

Exercițiul 6: Extinderea Din nou, un element dinamic care este și greu și obositor. Găsiți mai întâi un loc potrivit, pentru a nu sări pe ceva.

3 Modalitați Neobișnuite Pentru A Scapa De Grasimea De Pe Abdomen Dieta ce te Scapa de Aripioare

Trebuie să sari în aer de zece ori cu picioarele și mâinile în poziție deschisă. Dacă acest lucru este dificil pentru cineva, săriți în schimb cu fluturele, dar în acest caz aveți nevoie de 30 de repetări.

ardeți grăsimea eficientă pierde 1 lb de grăsime pe zi

Tummy slimming rămâneți la practica originală, faceți 10 repetări. Exercițiul 7: În jumătate ghemuit, leagăn înapoi Acum vă puteți relaxa puțin. Reglați-vă la poziția indicată în imagine: un genunchi este ușor îndoit, iar celălalt picior este ridicat.

ardeți grăsimea eficientă pierdere în greutate lone tree colorado

Rotiți piciorul retras înapoi pentru a menține poziția inițială. Suflați aerul în timpul leagănelor. Vă sugerez de repetări pe picior. Exercițiul 8: Micșorarea Săriți de pe sol, trăgând genunchii cât mai sus și mai aproape de piept.

ardeți grăsimea eficientă mag o7 recenzii de pierdere în greutate

Deoarece acesta este, de asemenea, un exercițiu dificil pentru cineva care consideră că este mult pentru el, faceți mai multe sărituri de fluture cu cele 30 de repetări obișnuite. Și pentru cei care se luptă și cu acest exercițiu suplimentar, faceți 10 repetări. Nu s-a terminat aici.

  1. Cât de repede poate o persoană să piardă în greutate
  2. Greutățile vă ajută să pierdeți grăsimea brațului
  3. Cum pot sa ard grasimea de pe abdomen?
  4. Îmbrăcăminte de îmbrăcăminte de slăbire
  5. Modalități de a arde grăsimea stomacală acasă Ce tip de pastile dietetice funcționează rapid din ard ajută-mă Arzătoare de grăsimi online doar colon protect te ajuta sa slabesti blocanții carb funcționează acum.

Relaxați-vă 1 minut și începeți din nou exercițiile!

Asevedeași